Δευτέρα, 10 Φεβρουαρίου 2014

Εμμηνόπαυση και διατροφή

Εμμηνόπαυση ορίζεται η χρονική περίοδος που ακολουθεί ένα έτος μετά την τελευταία έμμηνο ρύση και οφείλεται στην μη αναστρέψιμη και οριστική παύση της λειτουργίας της. Η διάγνωση της εμμηνόπαυσης γίνεται εκ των υστέρων και αφορά τη μετάβαση της γυναίκας από την αναπαραγωγική στην μη παραγωγική περίοδο της ζωής της.

Τα κύρια συμπτώματα της εμμηνόπαυσης είναι:
  • η νυχτερινή εφίδρωση
  • οι εξάψεις, μειωμένη ενέργεια
  • εκνευρισμός
  • μείωση της αυτοσυγκέντρωσης
  • αύξηση του βάρους
  • μείωση οστικής πυκνότητας
  • κίνδυνος εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων
Η αντιμετώπιση των συμπτωμάτων αλλά και η μείωση της πιθανότητας εμφάνισης των προβλημάτων υγείας μπορεί να γίνει φαρμακευτικά εάν αυτό κρίνεται απαραίτητο ή και μέσω συμπληρωμάτων. Η διατροφή όμως και ο τρόπος ζωής παίζουν ουσιαστικό ρόλο στη θεραπεία των συμπτωμάτων της εμμηνόπαυσης.
Πως θα αποφύγετε την αύξηση βάρους:
  1. Καταναλώνουμε πάντα πρωινό και κάνουμε τακτά και μικρά γεύματα ανά 3-4 ώρες  μέσω των οποίων βοηθάμε την ενεργοποίηση των καύσεων του οργανισμού μας. Τα ενδιάμεσα σνακ καλό είναι να αποτελούνται από φρούτα και φυσικούς χυμούς έτσι ώστε τα επίπεδα σακχάρων στο αίμα μας να διατηρούνται με αποτέλεσμα να μην νιώθουμε ατονία και εκνευρισμό. Περισσότερα στο mydiatrofi.gr